Vysneny Dum forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
zondag 05 september 2010, 03:37:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Welcome on our Vysnĕný dům (Dreamhouse) forum. We hope you enjoy this forum.
8887 aantal berichten in 62 topics door 74 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Adelka
* Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Vysneny Dum forum  |  Tsjechie en forum nieuws  |  Europese Unie  |  Topic: Presseurop, eerste meertalige nieuwssite van Europa 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag E-mail dit topic Print
Auteur Topic: Presseurop, eerste meertalige nieuwssite van Europa  (gelezen 1902 keer)
Sas
Forum verslaafde

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #3 Gepost op: dinsdag 02 juni 2009, 11:22:34 »

En voor mij als nederlandstalige leuke site met een makkelijk overzicht over het eea in Europa. Leuke site.
Esther
Forum verslaafde

Geslacht: Vrouw

Vitame Vas

« Antwoord #2 Gepost op: maandag 01 juni 2009, 22:46:04 »

He dit is wel erg handig, want nu kan ik de nieuwsberichten in 2 talen bekijken, proberen in het Tsjechisch te lezen en dan op de Nederlandse kijken of ik het een beetje begrepen heb, leuk hoor.

Het komt allemaal goed !
albert
Administrator
Forum verslaafde

Geslacht: Man

lekker genieten van de Bleiswijkse rust

« Antwoord #1 Gepost op: maandag 01 juni 2009, 22:33:48 »

Dank je wel voor de tip Vasek  xyxthumbs

Groetjes van mij
Vašek
Nieuw lid
*

Geslacht: Man

« Gepost op: maandag 01 juni 2009, 20:20:48 »

Het startschot is gegeven voor de website presseurop.eu, de eerste meertalige informatieportal van Europa. Het Franse opinieblad Courrier International is de Franse partner en coordinator van presseurop.eu, de eerste meertalige informatieportal van Europa die tot stand is gekomen op initiatief van het Directoraat-generaal Communicatie van de Europese Commissie.

Presseurop.eu is opgericht als vernieuwend discussieforum voor alle burgers van de Europese Unie en wil een pluriforme stem toevoegen aan het huidige medialandschap. De redactiestatuten voorzien in volledige persvrijheid.

Nederlands http://presseurop.eu/nl
Tsjechisch http://presseurop.eu/cs
Pagina's: [1] Omhoog E-mail dit topic Print 
Vysneny Dum forum  |  Tsjechie en forum nieuws  |  Europese Unie  |  Topic: Presseurop, eerste meertalige nieuwssite van Europa « vorige volgende »
Ga naar: